۵-۲٫ یافته های تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۶
۵-۳٫ بحث و نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………………………………………. ………… ۹۷
۵-۴٫ محدودیت های تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۰
۵-۵٫ پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۰
۵-۶ . پیشنهادات برای تحقیقات آینده ………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۱
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۶ . فهرست منابع ………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۳
-
- پیوست ها
۶-۱٫ پیوست اول : نمودارها ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۷
۶-۲٫ پیوست دوم : پرسشنامه آنلاین …………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۳
۶-۳٫ پرسشنامه شخصی ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۸
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
۲-۱٫ مقایسه تبلیغات رسانه ها ……………………………………………………………………….. ۱۴
۲-۲٫ طبقه بندی تبلیغات موبایل ……………………………………………………………………… ۱۶
۲-۳٫ نرخ پاسخ به تبلیغات در صبح ………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۷
۲-۴٫ نرخ پاسخ به تبلیغات در بعد از ظهر……………………………………………………………………………………………………………… ۲۸
۲- ۵ . نرخ پاسخ توسط گروه های سنی مختلف به پیام های تبلیغاتی موبایلی……………………………………………… ۳۰
۲-۶ . خلاصه ای از مدلها و تئوری های مرتبط با بازاریابی بر مبنای اجازه پیامک …………………………………………….. ۳۹
۲- ۷٫ خلاصه پیشینه تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۰
۲- ۸ . متغیرها و سازه های مدل مفهومی تحقیق ……………………………………………………………………………………………… ۶۵
۳- ۱٫ متغیر ها و سوالات مربوطه ………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۰
۳-۲٫ متغیر ها و آلفای کرونباخ مربوطه …………………………………………………………………………………………………………….. . ۷۳
۴- ۱٫ توزیع فراوانی سطح تحصیلات بر حسب جنس………………………………………………………………………………………… ۷۵
۴-۲٫ توزیع فراوانی سن برحسب جنس ……………………………………………………………………………………………………………… ۷۶
۴-۳٫ توزیع فراوانی شغل بر حسب جنس …………………………………………………………………………………………………………. ۷۷
۴-۴٫ توزیع فراوانی همراه داشتن تلفن همراه در تمام طول روز ……………………………………………………………………….. ۷۸
۴-۵٫ توزیع فراوانی تعداد پیامک های ارسالی در هفته بر حسب جنس……………………………………………………………. ۷۹
۴-۶٫ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص علت استفاده از پیامک بر حسب فراوانی …………………………………………… ۸۰
۴- ۷٫ رتبه بندی دلایل استفاده از پیامک بر اساس میانگین ………………………………………………………………………………… ۸۱
۴-۸٫ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص محتوای پیامک تبلیغاتی بر حسب فراوانی …………………………………….. ۸۱
۴-۹٫ رتبه بندی محتوای پیامک بر اساس میانگین ………………………………………………………………………………………………… . ۸۲
۴-۱۰٫ نگرش پاسخ دهندگان نسبت به پیامک تبلیغاتی بر حسب فراوانی ……………………………………………………………. ۸۲
۴-۱۱٫ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص کسب اجازه قبل از ارسال پیامک های تبلیغاتی بر حسب فراوانی ………. ۸۳
۴-۱۲٫ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص شخصی سازی پیامک های تبلیغاتی بر حسب فراوانی ………………………… ۸۴
۴-۱۳٫ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص آشنایی با برند…………………………………………………………………………………………. ۸۴
۴-۱۴٫ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص واکنش به تبلیغات پیامکی …………………………………………………………. ۸۵
۴-۱۵٫ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص تعداد پیامک های تبلیغاتی در روز بر حسب فراوانی ………………………… ۸۴
۴-۱۶٫ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص ترغیب پیامک های تبلیغاتی به خرید…………………………………………………… ۸۴
۴-۱۷٫ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص ارسال پیامک های تبلیغاتی به دیگران ………………………………………………. ۸۶
۴-۱۸٫ نظرات پاسخ دهندگان در خصوص احتمال خرید محصولات تبلیغ شده از طریق پیامک ………………………. ۸۷
۴-۱۹٫ نتایج ضریب همبستگی پیرسون در مورد فرضیه اول ………………………………………………………………………………… ۸۷
۴-۲۰٫ تاثیر نگرش بر پاسخ مشتریان ………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۸
۴-۲۱ . مقایسه نظرات پاسخ دهندگان با مشاغل متفاوت در خصوص پاسخ به پیامک های تبلیغاتی ……………….. ۸۹
۴-۲۲٫ مقایسه میانگین نظرات پاسخ دهندگان با تحصیلات متفاوت در خصوص پاسخ به پیامک های تبلیغاتی…. ۹۰
۴-۲۳٫ مقایسه میانگین نظرات پاسخ دهندگان در سنین مختلف در خصوص پاسخ به پیامک های تبلیغاتی………. ۹۱
۴-۲۴٫ مقایسه میانگین نظرات پاسخ دهندگان مرد و زن در خصوص پاسخ به پیامک های تبلیغاتی ………………….. ۹۲