جدول تعاریف بازاریابی رابطه مند………………………………………………………………۳۴
جدول مقایسه بازاریابی تهاجمی و بازاریابی تدافعی……………………………………………۳۵
جدول تأثیر افزایش ۵% در نرخ حفظ مشتری در خالص ارزش حال مشتری…………۴۱
۲-۴ جدول تعاریف کیفیت خدمت…………………………………………………………………………۴۶
۲-۵ جدول ابعاد کیفیت رابطه در مطالعات مختلف……………………………………………………۵۹
۲-۶ جدول تأثیر افزایش ۵% در نرخ حفظ مشتری در خالص ارزش حال………………………۶۸
جدول مقدار آلفای کرانباخ برای متغیر های پژوهش………………………………………………
جدول آزمون های مورد استفاده جهت آمار استنباطی ……………………………………………
جدول فراوانی مطلق و نسبی توزیع جنسیت……………………………………………………..
جدول فراوانی مطلق و نسبی توزیع سنی…………………………………………………………
جدول فراوانی مطلق و نسبی توزیع تحصیلات………………………………………………
جدول فراوانی مطلق و نسبی توزیع سابقه آشنایی…………………………………………….
جدول نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف…………………………………………………….
جدول آزمون ضریب همبستگی بازاریابی رابطه مند و کیفیت خدمت……………….
جدول آزمون رگرسیون بازاریابی رابطه مند و کیفیت خدمت………………………………..
جدول آزمون ضریب همبستگی بازاریابی رابطه مند و کیفیت رابطه……………………………
جدول آزمون رگرسیون بازاریابی رابطه مند و کیفیت رابطه………………………………
جدول آزمون ضریب همبستگی بازاریابی رابطه مند و وفاداری……………………………..
جدول آزمون رگرسیون بازاریابی رابطه مند و وفاداری…………………………………….
۴-۱۳ اثر پیوند های بازاریابی رابطه مند بر کیفیت خدمت، رابطه و وفاداری مشتری…….
۴-۱۴ جدول وضعیت شرکت بیمه کار آفرین در این تحقیق…………………………………….
۴-۱۵ جدول رتبه بندی بر اساس نتایج آزمون فریدمن………………………………………………
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
۷۱
۷۹
۸۸
۱۱۰
۱۱۱
۱۱۲
۱۱۳
نمودار چرخه حیات روابط و سختی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده…………………۵۸
نمودار سیر تکاملی وفاداری……………………………………………………………………………۶۳
نمودار درصد سهم رشته های بیمه از حق بیمه تولیدی بازار بیمه کشور………………..۷۰
نمودار توزیع جنسیت مربوط به پاسخ دهندگان………………………………………………………
نمودار توزیع مربوط به سن پاسخ دهندگان………………………………………………………..
نمودار توزیع مربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان………………………………………
نمودار توزیع مربوط به سابقه آشنایی پاسخ دهندگان……………………………………………….
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
۲۸
۳۰
۳۱
۳۳