۵-۲ ) یافته های تحقیق ۱۲۸
۵-۳ ) بحث و تفسیر ۱۲۹
۵-۴ ) نتیجه گیری ۱۳۱
۵-۵ ) محدودیت ها و مشکلات تحقیق ۱۳۲
۵-۵-۱ ) محدودیت های در کنترل محقق ۱۳۲
۵-۵-۲ ) محدودیت های خارج از کنترل محقق ۱۳۲
۵-۶ )پیشنهادهایی مبتنی بر نتایج پژوهش ۱۳۰
۵-۷ ) پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی ۱۳۵
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
فهرست منابع و ماخذ ۱۳۶
پیوست ۱۴۹
پرسشنامه ۱۴۹
چکیده انگلیسی ۱۵۳
فهرست جداول
جدول ۲-۱ ) ماتریس توسعه فاوا در مدارس ۱۹
جدول ۳-۱ ) چگونگی توزیع سوالات پرسشنامه ۹۵
جدول ۴-۱ ) توزیع پاسخگویان برحسب جنس ۱۰۰
جدول ۴-۲ ) توزیع پاسخگویان برحسب گروه سنی ۱۰۱
جدول ۴-۳) توزیع پاسخگویان برحسب میزان تحصیلات ۱۰۲
جدول ۴-۴ ) توزیع پاسخگویان برحسب گروه سابقه تدریس در آموزش و پرورش ۱۰۴
جدول ۴-۵) توزیع پاسخگویان برحسب گروه سابقه تدریس در مدارس هوشمند ۱۰۵
جدول ۴-۶) توزیع پاسخگویان برحسب گذراندن دوره مهارت های عمومی کامپیوتر ۱۰۶
جدول ۴-۷ ) فراوانی گویه های سنجش اثرگذاری فاوا بر سطح یادگیری دانش آموزان ۱۰۸
جدول ۴-۸ ) فراوانی گویه های سنجش اثرگذاری فاوا بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ۱۰۹
جدول ۴-۹ ) فراوانی گویه های سنجش اثرگذاری فاوا بر خلاقیت دانش آموزان ۱۱۰
جدول ۴-۱۰ ) فراوانی گویه های سنجش اثرگذاری فاوا بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان ۱۱۱
جدول ۴-۱۱ ) فراوانی گویه های سنجش اثرگذاری فاوا بر فعالیتهای گروهی دانش آموزان ۱۱۳
جدول ۴-۱۲ ) فراوانی گویه های سنجش اثرگذاری فاوا بر روحیه پژوهشگری دانش آموزان ۱۱۴
جدول ۴-۱۳ ) آماره تک نمونه ای تی تست مربوط به سوال ویژه نخست ۱۱۵
جدول ۴-۱۴ ) آزمون تک نمونه ای تی مربوط به سوال ویژه نخست ۱۱۶
جدول ۴-۱۵ ) آماره تک نمونه ای تی تست مربوط به سوال ویژه دوم ۱۱۷
جدول ۴-۱۶ ) آزمون تک نمونه ای تی مربوط به سوال ویژه دوم ۱۱۸
جدول ۴-۱۷ ) آماره تک نمونه ای تی تست مربوط به سوال ویژه سوم ۱۱۹
جدول ۴-۱۸ ) آزمون تک نمونه ای تی مربوط به سوال ویژه سوم ۱۱۹
جدول ۴-۱۹ ) آماره تک نمونه ای تی تست مربوط به سوال ویژه چهارم ۱۲۱
جدول ۴-۲۰ ) آزمون تک نمونه ای تی مربوط به سوال ویژه چهارم ۱۲۱
جدول ۴-۲۱ ) آماره تک نمونه ای تی تست مربوط به سوال ویژه پنجم ۱۲۲
جدول ۴-۲۲ ) آزمون تک نمونه ای تی مربوط به سوال ویژه پنجم ۱۲۳
جدول ۴-۲۳ ) آماره تک نمونه ای تی تست مربوط به سوال ویژه ششم ۱۲۴
جدول ۴-۲۴ ) آزمون تک نمونه ای تی مربوط به سوال ویژه ششم ۱۲۵
جدول ۴-۲۵ ) آماره تک نمونه ای تی تست مربوط به سوال اصلی ۱۲۶
جدول ۴-۲۶ ) آزمون تک نمونه ای تی مربوط به سوال اصلی ۱۲۶
فهرست نمودارها
نمودار ۴-۱ ) توزیع پاسخگویان برحسب جنس ۱۰۰
نمودار ۴-۲) توزیع پاسخگویان برحسب گروه سنی ۱۰۲
نمودار ۴-۳ ) توزیع پاسخگویان برحسب میزان تحصیلات ۱۰۳
نمودار ۴-۴ ) توزیع پاسخگویان برحسب سابقه کاری ۱۰۴
نمودار ۴-۵ ) توزیع پاسخگویان برحسب سابقه کاری در مدارس هوشمند ۱۰۶
نمودار ۴-۶) توزیع پاسخگویان برحسب گذراندن دوره مهارتهای عمومی کامپیوتر ۱۰۷
فهرست شکل ها
شکل ۲-۱ ) نقش های فاوا در فرایند یاددهی – یادگیری ۴۷
شکل ۲-۲ ) نقش های فاوا در تسهیل یادگیری ۴۷
شکل ۲-۳ ) نقش های انگیزشی فاوا در فرایند یاددهی – یادگیری ۴۹
شکل ۲-۴ ) نقش های فاوا در یادگیری شاگرد محور در فرایند یاددهی – یادگیری ۵۰