تبلیغات گردشگری استان در رسانه های گوناگون
۰۹۲۸/۴
۰۷۶۲۷/۰
۹۷
۳۲۸/۱۴
۰۱۶۵۳/۴
۱۶۹۰۷/۴
نحوه ی تعامل استان با رسانههای سایر استانها و حتی در سطح بینالملل
۶۱۸۶/۴
۰۵۷۵۹/۰
۹۷
۱۰۴/۲۸
۵۶۱۰۱/۴
۶۷۶۱۹/۴
روابط میان مصرف کنندگان برند
سبک، ویژگی و روحیات گردشگران استان
۶۱۸۶/۴
۰۵۷۵۹/۰
۹۷
۱۰۴/۲۸
۵۶۱۰۱/۴
۶۷۶۱۹/۴
ارتباطات و تعاملات میان قشرهای مختلف مردم در گیلان با گردشگران
۲۱۶۵/۴
۰۶۷۵۲/۰
۹۷
۰۱۷/۱۸
۱۴۸۹۸/۴
۲۸۴۰۲/۴
روابط و تعاملات سازمانهای گیلانی با یکدیگر (اعم از دولتی با دولتی یا خصوصی و غیره)
۳۷۱۱/۴
۰۶۹۲۴/۰
۹۷
۸۰۴/۱۹
۳۰۱۸۶/۴
۴۴۰۳۴/۴
اطلاعات مندرج در جدول ۴-۶ نشان میدهد که متوسط امتیازات برای همه متغیرهای مستقل بیشتر از ۳ است. یعنی کارشناسان پاسخدهنده معتقدند که در وضعیت فعلی، تمامی متغیرهای مستقل به عنوان عوامل مؤثری بوده و از این قابلیت برخوردارند که هسته مرکزی برند گردشگری که متشکل از شخصیت برند، موقعیتیابی برند و اصالت برند است، را تقویت کنند. بنابراین فرضیه های H1، H2، H3 و H4 کــه در آن ادعا شده بوده عوامل مذکور عوامل مؤثّری از نگاه کارشناسان و خبرگان هستند، پــذیرفته می شود.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
همانطور که از آماره t می توان نتیجه گرفت، از سنجه های مربوط به متغیر مستقل «خدمات ابتدایی برند»، «هتل ها و خدمات وابسته به آنها» از بیشترین تأثیر بر روی این متغیر مستقل برخوردار است و پس از آن «کیفیت خدمات خرده فروشی» و «کیفیت خدمات تفریحی- فراغتی و رویدادها» در رتبه بعدی اثرگذاری قرار دارند.
در خصوص سنجه های متغیر مستقل «زیرساخت های برند»، «کیفیت تسهیلات و خدمات فراهم آمده برای بازدیدکنندگان» از بیشترین تأثیر برخوردار است و «خدمات دسترسی درون استان (حمل و نقل داخلی و عمومی)»، «خدمات دسترسی به سایر استان ها (حمل و نقل خارجی)» در رتبه های بعدی اثرگذاری قرار دارند.
در خصوص سنجه های مربوط به متغیر مستقل «ارتباطات رسانه ای برند»، «نحوه ی انعکاس فرهنگ و هویت استان در هنر و آموزش عمومی» و «فعالیت های بازاریابی و ترویج سیمای استان به عنوان یک مقصد گردشگری» از بیشترین تأثیر برخوردارند و «نحوه ی تعامل استان با رسانه های سایر استان ها و حتی در سطح بین الملل» و «روابط عمومی و ارتباطات بین المللی سازمان های ایران» در رتبه های بعدی اثر گذاری هستند.